Saturday, September 22, 2012

Kemunculan ThePharmacaLady

assalamualaikum & bismillah..

malam sabtu yang mengantuk.
plus kejelesan dgn mama dpt dinner dgn Raja Permaisuri Agong. pffttt !! menambah lagi duka di hati. EH.
ok. enuf jeles.

we r talking bout me now, ThePharmacaLady ( TPL ). 
so fo.cus.

actually before this i had a blog.
tapi disbbkan kesulitan yg agak propa, jadi aku terpaksa DELETE blog tersebut.
seriously weh *muka serious* aku kena delete blog tu. bkn saja-saja tetapi mmg sengaja.

jadi, muncullah my new blog. new story. new life. of me.
insyaAllah akan ku kongsikan ilmu dan cerita-cerita fanas yg berfaedah utk U, I, awak, saya, kau & aku.

aku menyuarakan dgn lantangnya kpd one of my friend #cikbab , yang ak rindu nak blogging.
tapi takda idea nak bubuh nama apa.
yela, nama mestla nak kne fanas havoc kedivas kan.
barula ade feel nak blogging *takde kaitan ? abaikan.

jadi ak listkan nama-nama yg terlintas di kepala ;

penuh dgn mengarut dr yg bernas

antara komen #cikbab.
" takyah specky laaa. ce ada unsur2 pharmacist skit. heee. " *gambar kartun tunjuk gigi tersusun di hujung ayat buat penyedap hati*

oklah.
no specky. 
then suddenly drugsfreak pulak dtg.

komen #cikbab
" drugs ? tak rare sgt laaaa. hee. drug tu ada term lain ke ? "
ak buntu.
dgn penuh semangat & inspirasi dr #cikbab " cr lg weh ! "

after few days, pharmacology. 
pharmacy. 
pharmacalady ? thepharmacalady !

idea sudah mali, #cikbab diperlukan dgn kadar segera ! then
#cikbab komen
" haaaaa cung ! "
haaa lega den ! 

jadi muncullah ThePharmacaLady.
setelah berhari-hari gua pulun perah otak.
akhirnya usul diterima.
THEPHARMACALADY LULUS ! 

p/S : terima kasih byk2 #cikbab aka Farahin Rahman ats kesudiaan meluangkan masa anda yg berhrga krn memberi komen yg amat berguna utk diri ini *hugkiss* well, im waiting for yours pulak beb ! buat jgn tak buat *u noe wat im talking about ryte* ;D




No comments:

Post a Comment